deel twee vanaf dag 9 (2 tot en met 8 staan bij 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van angelineenjoop - WaarBenJij.nu deel twee vanaf dag 9 (2 tot en met 8 staan bij 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

deel twee vanaf dag 9 (2 tot en met 8 staan bij 1

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

06 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Dag 9 Sigmardingen tot Obersiggingen 65 km warm weer
De voetbal eiste zijn tol: Joop ging gisteravond naar het dorp om de wedstrijd te zien. daar trof hij allemaal duitse mannen die hem volgoten met Bier uit enthousiastme voor het nederlandse spel. Maar ja: Bier in de benen en de Alp van gisteren vormen een slechte combinatie voor de heuvels van vandaag. Het was een prachtige tocht, lieflijk landschap en de wind veel in de rug. Helaas raakten we nogal eens verdwaald ( dat zal voor de Kenners geen verrassing zijn) dus dwaalden we extra lang rond in de streken.
We raken een beetje in een soort Trance, wel bijyonder. De dagen rijgen yich aan een. tot mijn verrassing is het in ene weer avon d en heben we een hele dag meegemaakt, heel intensief Maar toch glijdt t voorbij. De heuvels bieden een goede gelegenheid tot zelfonderzoek: hoe relaxter je er tegen gaat hoe makkelijker het gaat. Dat geldt waarschijnlijk voor het leven als geheel Maar op de Helling is het een mooi proces.
Inmiddels Staat het tentje in een mooi weitje, in de tuin van een Camping gerund door een lieve mevrouw die uit een andere tijd lijkt te komen. Maar wel een Computer, dat dan weer wel. We hebben de was gedaan en gekletst met de eerste andere Rome gangers die we gisteren al troffen. Maar wij doen t serieuzer, mag ik wel zeggen.
Zo lekker eten en dan is dag 9 ook weer voorbij. Hopelijk is het Bier inmiddels gezakt.