dag 10 - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

dag 10

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

07 Juli 2014 | België, Balen

90 km verder lang bodensee Oostenrijk in en geland op pension annex industrieterrein in plaatsje 25 km voorbij bregenz. Prachtige ritten weer vandaag mooi weer en een uur regen. Het laatste stuk was zowaar langs de Rijn die na de bodensee verder loopt de alpen in. Vooral een kanaalachtig slootje maar omzoomd Door lieftallige volkstuintjes waar de Oostenrijkers aan hun dahlias werken. Nu te gast, na veel zoeken in ballentuinrestaurant das palast! Morgen nog 60 km fietsen en een stukje met de trein Door een berg, anders is het 1700 meter pas. En dat vind ik een beetje ruig voor mijn inmiddels wel sterk ontwikkelde beentjes. Angeline geniet opnieuw van haar jeugdvakantieland en liefde!!

• 07 Juli 2014 - 23:32

Angelineenjoop :

Hoi lieve beiden,
    Fantastisch om mee te beleven hoe jullie genieten van jullie avonturen op de fiets. Geweldig hoe jullie dit doen. Begin langzamerhand wel nieuwsgierig te worden naar de dijen van Joop!! Heel veel liefs en genieten van Kees xxx