dag 11 hohenems naudens 500 meter - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu dag 11 hohenems naudens 500 meter - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

dag 11 hohenems naudens 500 meter

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

08 Juli 2014 | België, Balen

De teller van de fiets kwam vandaag niet verder dan dat. Vannacht begon t te regenen en daarmee is t niet meer opgehouden. De trein naar Landen genomen (super goed geregeld Door die Oostenrijkers. Je fietst zo ongeveer de trein in of hij wordt vervoerd in aparte wagon met een mannetje erbij wat je helpt). Omdat t in landed zo mogelijk nog harder regende , meteen op de bus met aanhanger voor de fiets de Reschenpas op. Alles helaas in nevelen gehuld.onderdak gezocht in hotel de gouden leeuw, met bediening in lederhosen. Ik kan mijn lol op. En daar liggen we nu in bed, met Chet Baker op de achtergronderstaande, lekker in bad, we kunnen nog naar de infra rood kamer (voor oude mensen met een pijnlijke rug) maar dat hebben wij natuurlijk helemaal niet nodig. T voelt toch een beetje als spijbelen: hadden we toch niet die pas op moeten gaan, tenminste t laatste stukje fietsen? Maar dan kijken we naar buiten en, gelukkig: t regent nog steeds. Straks krijgen we een vijf gangen.maaltijd voor de kiezen... dat eten hier, dat valt niet mee. Gisteravond een record aan combi vies en duur. Hier is t redelijk goedkoop, dus dat belooft wat... maar de wijn is heerlijk, daarvan vanmiddag al een voorproefje gedaan. T enige doel voor vandaag is mijn boek uitlezen: de lama der vijf wijsheden door Alexandre david-neer. Wel passend als pelgrim tenslotte!

• 09 Juli 2014 - 14:17

Angelineenjoop :

Het is elke dag weer spannend om te lezen wat jullie nu weer allemaal beleefd hebben. Hier in Amsterdam gebeurt momenteel niet zoveel spannends. Het weer is dramatisch, hoewel het de komende dagen beter schijnt te worden. Wat het WK betreft: Duitsland is met overmacht door naar de finale, Nederland moet zich vanavond nog zien te plaatsen. Dat belooft dus nog wat voor zondag ...

• 09 Juli 2014 - 14:26

Angelineenjoop :

Bovenstaande reactie was overigens van jullie oppas, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al begrepen. Was vergeten mijn naam te vermelden.
    Cees.

• 13 Juli 2014 - 14:13

Ella:

Ik lees net over het weer bij de Reschenpas. Nou daar kunnen wij over meepraten. Wij vonden dat we de Reschenpas wel moesten belopen, maar hebben er niets van gezien, want ook toen regende het, en het mistte en het waaide. Via het bord met Reschenpas erop, wisten we dat we er waren. Het was erg, heel erg. Dus heel verstandig dat jullie het niet gefietst hebt. Jullie komen nu in voor ons bekend gebied. wij liepen hier vorig jaar. Heel leuk om te lezen hoe jullie het ervaren.
    Dag
    Ella