Dag 19 Ferrara Argenta 96 km 40 'C - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu Dag 19 Ferrara Argenta 96 km 40 'C - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

Dag 19 Ferrara Argenta 96 km 40 'C

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

20 Juli 2014 | België, Balen

Het kostte ons vieren de hele ochtend om weg te komen uit Ferrara. Alsmaar reden we in cirkels ..
Eenmaal ontsnapt bleek t landschap weer wondermooi en we peddelden ontspannen tot het punt waar onze wegen scheiden. F en J gaan naar Bologna en daarna Florence als einddoel, wij buigen af naar t zuiden om dan de Appenijnen over te steken.erg leuke ontmoeting!
De middag boerde ons over prachtige kleine weggetjes door de bloedhete vlakte die toch nooit desolaat aanvoelt. Mooie boerderijen, watertjes, Vergezichten. Relaxt en totaal niet moe arriveerden we bij de camping /Agri Turismo Prato Pozzo