Dag 18 Montagnana Ferrara 86 km - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu Dag 18 Montagnana Ferrara 86 km - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

Dag 18 Montagnana Ferrara 86 km

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

20 Juli 2014 | België, Balen

Was t gezichtsbegoocheling? Dachten we onze fietsvrienden Jop en Frederiek gisteren in de vlakte van de Adige te zien fietsen, geheel de verkeerde kant op. Terwijl ze zich in deze streken niet zouden begeven? We hebben t ons vandaag nog vaak afgevraagd. Totdat we vanmiddag een schreeuw uit de bosjes hoorden; hè, jullie rijden verkeerd ! Zaten ze daar een potje thee te zetten! Samen naar Ferrara gefietst, stadje bekeken, gegeten (onverwachts heerlijk!) bij de Woodpeckers. Heel knus en vertrouwd! Helse tocht over kinderhoofdjes om van de camping naar de stad te komen, trouwens!

Verslag uit: België, Balen

angelineenjoop

angeline, wordt onderweg 60, en joop, 66, op de fiets naar rome. We willen proberen in vier weken er te zijn.

Actief sinds 17 Juni 2014