Dag 22 Dag van het slechte asfalt (understatement) - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu Dag 22 Dag van het slechte asfalt (understatement) - Reisverslag uit Balen, België van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

Dag 22 Dag van het slechte asfalt (understatement)

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

20 Juli 2014 | België, Balen

Vannacht heerlijk geslapen in hotel Del Ponte: een oud familiehotelletje met prachtig, authentiek interieur. Romantisch, heerlijk eten en lekker slapen na een goed diner. Het muziekfestival waar we in vielen maakte wel dat we iets te veel glaasjes nuttigden. Joop was helemaal in zijn sas met de muziek!
80 km gefietst ! Naar Citta de Castello vanaf san pierro de bagno . Het begon vandaag met twee venijnige colletjes samen goed voor 650 meter. Hoog in de Appenijnen met prachtige uitzichten en wederom dito dorpjes . Ik (joop) was aardig stuk na die klimpartijen ook door de 40 graden hitte ! Daarna dalend , eindigend in grote plattelandse valleien ,. Na 9 uur onderweg tenslotte in dit mooie oude Citta . Alleen met een camping 4 km buiten de stad de berg op ! Dat inmiddels gefietst . Nu verdiend aan bier en morgen een rustdag !! Dan maamdag door naar assisi waar we angeline haar verjaardag gaan inluiden !!